Prevedi

Ja sam zatvorenik

Isus ... je prošao čineći dobro i ozdravljajući sve one kojima bijaše ovladao đavao.
Djela 10,38

Mihael je postajao ovisan o piću. U napadima bijesa znao je polomiti namještaj i istući suprugu. Neki ga je kršćanin posjetio te ga zatekao kako u kuhinji ispija kavu; kraj njega je sjedio njegov petogodišnji sin.
"Je li bolje, Mihaele?" upita ga. Na te riječi čovjek hitro ustade ne rekavši ni riječ, ode u drugu prostoriju i vrati se s užetom za sušenje rublja. I dalje šuteći, poče vezivati svog sina za stolicu.
"Pa što radiš? Zar si poludio?"
Kad je završio s vezivanjem, viknu dječaku: "Ustani!" No dijete zaplaka i izusti: "Ne mogu."
Otac se nato okrenu kršćaninu. "Jesi li čuo njegov odgovor: 'Ne mogu'? Tako je i sa mnom; jednostavno se ne mogu ostaviti pića", reče pijanac kukavno.
Tada kršćanin izvadi iz džepa svoj džepni nožić i poče rezati uže. Zatim reče dječaku neka ustane, i on se digne.
"Vidiš? Bilo je sasvim jednostavno!" – "Naravno da je bilo: prerezao si uže!" – "Ima netko tko može odrezati sve čime smo vezani, uključujući i alkohol. To je Isus. On prekida lance te izbavlja od sila tame i od đavla i njegovih poslanika."
Isus je rekao: "Duh Gospodinov je na meni, jer me pomazao da propovijedam evanđelje ubogima; poslao me ... da oslobodim potlačene" (Luka 4,18).

Iz dnevnog čitanja "Dobro Sjeme" © GBV Dillenburg GmbH

Nema komentara: